انواع بازی های فکری و خرید و مشخصات آنها

بازی های فکری مافیا و بازی فکری مونوپولی بازی فکری جالیز

انواع بازی های فکری و خرید و مشخصات آنها

بازی های فکری مافیا و بازی فکری مونوپولی بازی فکری جالیز

خرید انواع بازی های فکری مانند بازی فکری مافیا و بازی فکری مونوپولی انواع کارت های بازی مافیا ، بازی مافیا اصل

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید کورکورانه محصولات مراقبت از پوست برای بسته بندی یا نام متخلخل آن ممکن است مورد خریدهای زیبایی در سالهای گذشته باشد ، اما علاقه مندان به مراقبت از پوست امروزه می خواهند بدانند که دقیقاً در محصولاتشان چیست. هدف اصلی جلوگیری از مواد شیمیایی مضر به نفع مواد ساده و فعال است. تقاضا برای مراقبت از پوست طبیعی و م andثر و کشف فرمولهایی که متناسب با آن نیازها باشند ، به طور طبیعی دست به دست هم می دهند. بنابراین وقتی ما از یک ماده جدید - یا بهتر از آن ، یک ماده قدیمی ، اما یک ماده خوب که به سادگی هنوز آن را به جریان اصلی تبدیل نکرده است - می شنویم ، گوش های ما درست می شوند.

ما اخیراً از روغن دانه زیره سیاه ، یک ماده باستانی که قرن ها در خاورمیانه ، آفریقا و آسیا استفاده می شد ، مطلع شدیم و احساس می کنیم که شایسته جایگاهی در مجموعه شما است. ما اعتراف خواهیم کرد که روغن ها دسته جدیدی در دنیای زیبایی های طبیعی نیستند. آرگان ، نارگیل ، آووکادو و جوجوبا وجود دارد - که همه آنها جایگاه های مناسب خود را در برچسب مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست به دست آورده اند. بنابراین ما به دو متخصص ، Aneela Zaman ، آرایشگر مشهور ، و Andrea Lopez متخصص زیبایی ، آگاه شدیم تا همه چیز در مورد ماده اعجاب انگیز یعنی روغن دانه زیره سیاه را بدانیم.

با کارشناس آشنا شوید

    Aneela Zaman یک آرایشگر مشهور و بنیانگذار مراقبت از پوست Zaman است.
    آندره لوپز متخصص زیبایی و بنیانگذار Bonum Vitae ، مجموعه ای از روغن های طبیعی صورت است.

روغن سیاه دانه

به اسکرول ادامه دهید تا با روغن سیاه دانه برای پوست آشنا شوید.
روغن هسته زیره سیاه
میشلا بوتیگنول / گتی ایماژ

نوع مواد تشکیل دهنده: آنتی اکسیدان ، ضد التهاب

مزایای اصلی: خطوط ریز را کاهش می دهد ، با آکنه مبارزه می کند ، منافذ را از بین می برد ، لکه های تاریک را محو می کند.

چه کسی باید از آن استفاده کند: به طور کلی ، روغن دانه زیره سیاه برای انواع پوست عالی است.

چند وقت یکبار می توانید از آن استفاده کنید: استفاده از آن در روز و صبح و شب بی خطر است.

به خوبی کار می کند: روغن دانه زیره سیاه را می توان با بسیاری از مواد دیگر ترکیب کرد و اغلب با نرم کننده های دیگر ، روغن ها و / یا مواد مرطوب کننده مانند کره درخت قلم ، سرامیدها ، موم و اسید هیالورونیک ترکیب می شود.

استفاده نکنید: به طور کلی ، روغن دانه زیره سیاه را می توان با اکثر ، اگر نه همه مواد ، استفاده کرد.
روغن دانه زیره سیاه چیست؟
روغن پوست
سهامدار

زمان ، که یک خط مراقبت از پوست نامگذاری شده است که از قدرت طبیعی و متنوع روغن دانه زیره سیاه استفاده می کند ، می گوید این ماده دارای تاریخچه غنی است. وی توضیح می دهد: "روغن دانه زیره سیاه راز افسانه ای الهه هایی مانند کلئوپاترا و نفرتیتی است که از آن به عنوان بخشی از رژیم زیبایی روزانه خود استفاده می کردند." "همچنین شناخته شده است که فرعون توتانخامون تقریباً 3300 سال پیش در کنار روغن دانه زیره سیاه دفن شده است." این محصول کاملا متفاوت از زیره سبز به رنگ نارنجی از دنیای آشپزی است ، این محصول از گیاهی به نام Nigella sativa است که گاهی اوقات به آن گل سیاه یا رازیانه سیاه نیز گفته می شود.

روغن دانه زیره سیاه گرچه در شرق گرانبها است ، به سختی در نوک اکثر زبانهای آمریکایی است. با این حال ، وقتی صنایع زیبایی غرب به طور فزاینده ای به سمت روش های مراقبت از پوست طبیعی و ارگانیک روی می آورند ، روغن دانه زیره سیاه بخار عمده ای می خورد و این دلیل خوبی دارد.

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • ادمین سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی